Du är trygg hos oss!

VI ÄR SAFE TO VISIT!

Vi följer branschorganisationen Visitas rekommendationer och är ”Safe to Visit”
Här kan du läsa mer om vad det innebär.

Vi har öppet som vanligt med fokus på våra gästers och personals välbefinnande som absolut högsta prioritet. Här är en sammanställning rörande våra åtgärder och möjligheter till avskilda måltider och möten på våra mötesplatser för grupper som önskar det. Särskilda åtgärder under rådande smittspridning har vidtagits på Stockholm Meeting Selections samtliga anläggningar.

Vi erbjuder härliga utomhusmiljöer och vi har fri parkering för de som kommer med egen bil. Behöver ni hjälp med att boka en egen buss för er konferens hjälper vi gärna till med det också.

Boende i eget hus: Vi erbjuder möjligheten till exklusivt boende i vår Södra Flygel som ligger avskilt, ca. 200 meter från slottsbyggnaden. Detta är möjligt vid bokning av samtliga 21 rum. Denna lösning är även möjlig i en av slottsflyglarna som har förbindelse med slottsbyggnaden men ligger avskilt i parkflygeln har vi 32 rum.

Konferens i eget hus: I vår möteslokal Galleriet erbjuder vi konferensmöjligheter i eget byggnad för upp till 50 personer.

Måltider i egen matsal eller eget hus: Vi erbjuder enklare frukost och luncher med servering i alla våra konferenslokaler om detta önskas. I vår möteslokal Galleriet kan vi även servera middag. I vår matsal Freja serverar vi avskilda måltider, max 10 personer.
Vi erbjuder även frukostpåsar för avhämtning till de gäster som önskar detta.

Konkreta ändringar i rutiner för att minimera smittspridning:
– Vi har utökade städningsrutiner av allmänna utrymmen med fokus på vred, handtag, knappar etc.
– Vi har handsprit på alla gäst- och personaltoaletter, vi har även handspritstationer i vår reception och utanför våra matsalar. Bomullshandskar finns tillgängliga för våra gäster under vistelsen.
– All serveringspersonal bär handskar.
– Inga råvaror sparas/återbrukas.
– Vi samlar in samtliga pennor och spritar dessa efter användning samt förvarar dessa utanför mötesrummen.
– Block förvaras utanför mötesrummen.
– Vid gästs ankomst lägger vi fram pennor och block i lokalen och efter avslutad konferens samlar vi in pennorna för spritning. Alla block läggs i en låda som datummärks efter avslutat möte (blocken vilar minst 3 dagar innan de används igen.)
– Alla fjärrkontroller och annan teknisk utrustning som vidrörs spritas mellan alla bokningar.

Skärpta regler för anställda och leverantörer: Vi tillämpar Folkhälsomyndighetens riktlinjer, kontroll att ingen personal hos oss har besökt riskområden har genomförts. All personal uppmanas att stanna hemma eller skickas hem vid eventuella tecken på sjukdom.

FLER ÄN 50 ÄR VÄLKOMNA!
Vi följer folkhälsomyndighetens och branschorganisationen VISITAS riktlinjer, som i vår rymliga miljö inte har någon begränsning på antalet deltagare. Privata konferenser är inte begränsade till högst 50 personer då de inte är en allmän sammankomst eller offentlig tillställning. Läs mer i VISITAS informationshäfte “Trygg konferens” HÄR.

Prata med våra konferensspecialister om era behov, så hittar vi en skräddarsydd och säker lösning för er.
Kontakta oss på mail meet@nasbyslott.se, eller ring 08-544 981 00

Våra bästa erbjudanden just nu!

Det lilla extra

Tillval till din hotellweekend. Gör ditt besök hos oss till en extra härlig upplevelse genom att boka något av våra färdiga tillvalspaket.

Svensexa, möhippa eller reunion

Samla gänget! Oavsett om det är en fartfylld svensexa, lugnare möhippa eller en kompis reunion så har vi alternativ som passar!

Staycation med Chefs choice

Chef's choice Unna dig en staycation med middag på vår populära restaurang Lilla Slottskrogen.

Boka konferens online

Konferensförfrågan

Boka konferens online

Är ni fler än 50 personer eller osäkra på utformningen av ert möte? Skicka en konferensförfrågan istället.

Konferensförfrågan

Du vet väl att du även kan boka din konferens online. Testa vår onlinebokning här.


Genom att kontakta oss genom våra formulär så godkänner du vår integritetspolicy.

Boka din konferens direkt online

Du kan också kontakta oss per e-post meet@nasbyslott.se eller per telefon 08-544 981 00.

Vi erbjuder även elektronisk deltagarhantering för en smidigare konferensadministration. Kontakta oss på ovanstående kontaktuppgifter så berättar vi mer.